Iedereen weet natuurlijk al dat op 21 december voor de zevende maal de Santa Run wordt georganiseerd door de Rotary club Barendrecht. Hoofdsponsor Hoek en Blok heeft het mogelijk gemaakt dat we er weer een groots feest van kunnen maken.

Het wordt weer een heel gezellige middag op het Doormanplein waar rond ca. 15:00 uur de medewerkers van sportschool Aad van Loon de warming up zullen beginnen. Een DJ van Ohio en het Shantykoor “de Hoekse Waard” zullen voor de muzikale omlijsting zorgen. Burgemeester van Belzen zal rond 15:30 het startschot lossen.

Inschrijven voor de Santa Run kan onder het kopje inschrijven Barendrecht. Kijk ook naar de laatste informatie en de routes.

Vanaf 14 december zijn de Santapakken op de halen bij de bekende afhaaladressen:

• Berkman, Tuindersweg 34
  • Aad van Loon Sport, Maasstraat 28
  • Markant, Middenbaan 94
  • De Dierenvriend, Van Beuningenhaven 13

Op 21 december kun je vanaf 12:00 uur ook op het Doormanplein een pak afhalen of kopen.