Sponsormogelijkheden

Hospice “de Reiziger” is inmiddels een begrip in Barendrecht en omstreken. Sinds de opening in juli 2016 heeft de hospice zijn bestaansrecht ruimschoots bewezen. Bijna permanent wordt het maximaal aantal gasten met veel zorg en aandacht een bijna-thuis-huis geboden.

“De Reiziger” ligt in een relatief rustige omgeving en toch vlakbij het oude centrum van Barendrecht en het winkelcentrum van Carnisselande. Schoolkinderen lopen en fietsen er enkele keren per dag voorbij. Dus geen plek ergens achteraf; leven en sterven gaan hier op natuurlijke wijze hand in hand.

De hospice draait bijna volledig op vrijwilligers, maar voor het pand en de inrichting was veel geld nodig. Inmiddels is het een goedlopende organisatie, maar financieel is er weinig ruimte voor een aantal voorzieningen om het voor de gasten helemaal ‘top’ te maken. Zie www.hospicedereiziger.com.

Rotary Club Barendrecht is – als initiatiefnemer voor dit hospice – een van de organisaties die zich tot doel heeft gesteld via acties daar geld voor bijeen te brengen. Daarom organiseert zij op 17 december a.s. voor de achtste maal de Santa Run. We verwachten meer deelnemers dan ooit!

Helpt u mee de hospice “de Reiziger” in Barendrecht te ondersteunen?

Steun dan de Santa Run op één van de volgende manieren:

1) Gold Sponsor van de Santa Run à € 500,-:

• Vermelding op de Santa Run Barendrecht website (sponsorpagina) en op website van hospice “de Reiziger” Barendrecht (partnerpagina) met logo en link naar uw eigen website
  • Mogelijkheid voor bedrijfsreclame bij start en finish
  • Deelname en pak voor 2 personen
  • Bij aanmelding vóór 10 december vermelding op sponsor spandoek bij start/finish

2) Sponsor van de Santa Run à € 250,-:

• Deelname en pak voor 2 personen

3) Begunstiger van de Santa Run à € 100,-:

• Vermelding op de website (sponsorpagina) met (bedrijfs)naam.
  • Deelname en pak voor 1 persoon

4) Sympathisant van de Santa Run.

• Ik maak een bedrag over, maar ik loop zelf niet mee.

Alle sponsoren worden vermeld in een bedankadvertentie in de Schakel.

U kunt de Santa Run ook sponsoren in natura door een bijdrage in de goodiebags voor de deelnemers. Mocht u zelf een ander idee hebben over de wijze waarop u dit initiatief wilt ondersteunen, laat het ons weten.

Voor meer informatie neemt u contact op via santarun@rotarybarendrecht.nl. U kunt ook bellen met 06 52669764 (Bert Pothoven) of 06 26321708 (Dick van Efferen).

U kunt uw bijdrage storten op IBAN : NL98 INGB 0677 3275 28  t.n.v. Stichting Community Service Rotary Club Barendrecht o.v.v. Rotary Santa Run 2022. Op verzoek wordt een factuur toegezonden.

Meer informatie over de Santa Run  is terug te vinden op www.santarunbarendrecht.nl.