De Santa run is voor velen in Barendrecht inmiddels een begrip geworden. Zowel voor de inwoners, als voor het bedrijfsleven. Helaas kan de Santa run dit jaar niet doorgaan. Wij willen de beleving graag levend houden, zodat volgend jaar, als alle corona beperkingen achter de rug zijn, de Santa run als vanouds weer een volwaardig evenement in Barendrecht kan zijn, waaraan eigenlijk iedereen graag wil deelnemen.
Daarom willen jullie dit jaar verblijden met een aantal foto’s en filmpjes om je te helpen herinneren hoe leuk en gezellig het vorig jaar was.

We kijken daardoor nu al vol ongeduld uit naar de Santa run van 2021.

De opbrengsten van de Santa run gingen jaarlijks naar hospice de Reiziger. Juist nu kan het hospice extra financiële steun meer dan ooit gebruiken. Het hospice is namelijk voor een fors deel afhankelijk van subsidies en donaties. Dit jaar zijn, als gevolg van Covid19 helaas alle fundraising evenementen afgelast, waarmee een belangrijk deel van de inkomsten is weggevallen.

Je kunt dit jaar geen Santa pak kopen, er is geen warming-up van Aad van Loon, er is geen shanty koor om de stemming te verhogen en je moet de consumptiebon missen, maar je kunt wel hospice de Reiziger steunen door €5 (of een ander bedrag) over te maken op IBAN : NL07INGB0671089544 t.n.v. Stichting Community Service Rotary Club Barendrecht o.v.v. Rotary Santa Run 2020, met vermelding van je naam.