Homepage – oud

Vijfde Santa run in Barendrecht weer een groot succes.

De vijfde Santarun in Barendrecht op 23 december 2017, georganiseerd door de Rotary club Barendrecht, was weer een groot succes.

Na de warming up door de medewerkers van Aad van Loon Sport, zijn meer dan 350 deelnemers vanaf het Doormanplein in Santapakken door ons dorp getrokken.

Ruim honderddertig Santa’s hebben gewandeld door het centrum van Barendrecht waarbij ze vooral op de Middenbaan veel bekijks hadden. Ook de gang langs de ouderenwoningen aan de Barendrechtse weg trok de aandacht.

Zo’n 220 hardlopers hebben in Santa pakken de 3 of 5 kilometer afgelegd door Paddewei, Molenvliet en Lagewei.

Dankzij het grote aantal deelnemers, dat ieder jaar groeit, is het voor veel sponsors aantrekkelijk om hun naam aan de Santa run te verbinden en ruimhartig een bijdrage te leveren aan de opbrengst, die geheel ten goede is gekomen aan Hospice “De Reiziger” aan de Middeldijk in Barendrecht.

Mede dankzij hoofdsponsor Berkman hebben alle lopers en sponsors meer dan € 7500 opgebracht voor dit goede doel.

Dankzij het Shanty koor “de Hoekse Waard” afgewisseld met gezellige kerstmuziek hebben vele deelnemers er na afloop een geweldig feest van gemaakt, waardoor het nog lang gezellig bleef op het Doormanplein.

Bekijk hier de foto’s en de filmpjes:

De Rotary club Barendrecht dankt hierbij alle sponsors en deelnemers hartelijk voor hun bijdrage en hoopt dat iedereen op 22 december 2018 weer even enthousiast zal deelnemen aan deze feestelijke traditie.

Santa Run 2016

Alle deelnemers en sponsoren enorm bedankt voor het enthousiasme!

We hebben een geweldige middag gehad met een prachtige opbrengst voor het hospice.
Benieuwd naar foto’s en filmpjes?